Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju je 11. lipnja objavila novi natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014.-2018.

Prihvatljivi troškovi su izgradnja/rekonstrukcija objekata za preradu, skladištenje i čuvanje vina, laboratorija za kontrolu kvalitete proizvoda te prezentacijskih i prodajnih objekata, infrastruktura podruma: cjevovodi, razne mreže, automatski sistemi i dr., kupnja novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, opći troškovi, troškovi kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracija zajedničkih žigova.

Korisnici mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su:

  • poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave)
  • organizacije proizvođača vina
  • udruženja dvaju ili više proizvođača
  • sektorske organizacije

Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini Podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 % dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%.

Minimalni iznos potpore po projektu je 5.000 EUR. Maksimalni iznos potpore po projektu je 1.500.000 EUR za mikro, mala i srednja poduzeća (uključujući i fizičke osobe), 750.000 EUR za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR, te 550.000 EUR za velika poduzeća koja imaju 750 ili više zaposlenih ili promet od 200 milijuna EUR i više.

Rok za podnošenje prijava je do 6. srpnja 2018., a više o natječaju možete pročitati OVDJE.

Povratak na naslovnicu…